»Pot, ki jo ubira Gerda, ni le zunanje iskanje izgubljenega prijatelja, temveč tudi notranje potovanje k lastni celovitosti: k zorenju duše, ki se uči prepoznati in uravnotežiti moško in žensko načelo našega bivanja.«
»Čeprav se večina mladih ustvarjalcev, s katerimi sodelujemo v tej sezoni, s Cankarjem pri svojem delu srečuje prvič, je hitro postalo jasno, da njegove teme močno nagovarjajo tudi (naj)mlajšo generacijo umetnikov.«
»od prvinske otroške bližine, skozi mladostno oddaljevanje prek razvoja celovitosti moškega in ženskega načela bivanja v vsakem od njiju, do globljega razumevanja ljubezni«
»Kdo je učiteljica? Kako si predstavljamo to osebo, ki bo v našem spominu ostala, tudi ko ne bomo več sedeli v šolski klopi? Preden vstopi, naše misli začnejo preplavljati podobe in predstave o njej«
»depo pozabljenih življenj, ki jim bodo skozi jezik predmetnega gledališča telesa posodili zavrženi in neuporabni predmeti, priklicani nazaj s smetišča zgodovine«
»Družbeno razslojevanje, pravice posameznika, vloga umetnosti, moč izobrazbe, nasilje nad marginaliziranimi, položaj žensk in otrok – vse to so teme, ki danes odmevajo tako glasno kot nekoč in ki bodo odmevale tudi v naši prihodnji gledališki sezoni.«